Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

52ος ΜΗΝΑΣ ΑΠΟΧΗΣ…



«Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Στ' αυτιά μου δεν χωράνε υποσχέσεις
το έργο το 'χω δει μη με τρελαίνετε
το πλοίο των ονείρων μου με πάει
σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε…»
(Διονύσης Τσακνής)

ΥΓ1: Ο αγώνας για τη Λευτεριά της ΑΕΚ συνεχίζεται.... Σταθεροί στις θέσεις και στις απόψεις μας, μέχρι τέλους!
ΥΓ2: ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ – Ούτε ένα ευρώ οξυγόνο στους ενταφιαστές των ονείρων μας. ΑΠΟΧΗ από το θέατρο του παραλόγου.
ΥΓ3: Σαρώνει σε κυκλοφορία και το φετινό καλοκαιρινό μπλουζάκι του club μας. Όπως κάθε χρόνο επιλέγουμε ένα θέμα που έχει να κάνει με τις ιδεολογικές αναφορές της αγαπημένης μας Α.Ε.Κ. Φέτος διαλέξαμε, ένα σχέδιο το οποίο έχει στην πλάτη ένα σύνθημα γραμμένο με μπογιά πάνω σε ένα τοίχο από ένα παλιό προσφυγόσπιτο. «ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ», με φόντο το Δικέφαλο Αετό. Για όσους επιμένουν να μην ξεχνάνε από που έρχεται η ομάδα μας και τι συμβολισμούς κουβαλά στο δισάκι των αναμνήσεων! Επιπλέον στην εμπρός όψη της μπλούζας υπάρχει ένα επίσης ωραίο σχέδιο με το  πειρατικό σύμβολο του club μας.
Η μπλούζα είναι άριστης ποιότητας και η τιμή της σούπερ, μόνο 10 ευρώ. Διατίθεται στα μεγέθη S-M-L-XL-XXL. Για παραγγελίες σε Αθήνα, Επαρχία, Κύπρο και Εξωτερικό, επικοινωνείτε στο τηλ. 693 6347831 (Χρήστος).
ΥΓ4:  ΑΕΚ ΛΑΤΡΕΙΑ – ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ !!!

 *Για την υπογραφή:
                                         “ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ”