Σάββατο 15 Μαΐου 2010

«HASTA LA VICTORIA SIEMPRE»!!!


Κάπως διαφορετικό θα είναι το κείμενό μας αυτή την εβδομάδα, εξαιτίας ενός ξεχωριστού συγκινητικού γεγονότος που έλαβε χώρα πριν λίγες ημέρες στη συνοικία μας. Συγκεκριμένα την Δευτέρα 10 Μάη 2010 στο Γαλάτσι, στο Δημοτικό Γήπεδο της συνοικίας μας, δόθηκε ένας φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (που διοργανώθηκε από κοινού από την ποδοσφαιρική «HASTA LA VICTORIA SIEMPRE» και την πρωτοβουλία «ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ») και ήταν αφιερωμένος στον ηρωικό Παλαιστινιακό Λαό! Αυτόν τον βασανισμένο μα και αδούλωτο λαό που μάχεται γενναία, κόντρα σε ληστρικά γεράκια, για το δικαίωμά του στην αυτοδιάθεση. Η εκδήλωση στο Γαλάτσι έγινε με αφορμή το επικείμενο ταξίδι αλληλεγγύης στα παλαιστινιακά εδάφη (29 Μάη) με στόχο το σπάσιμο της πολιορκίας στα κατεχόμενα.
Στο Γαλάτσι συνέρευσαν αρκετοί άνθρωποι για να ενώσουν τη φωνή τους για τη λευτεριά του λαού της Παλαιστίνης. Ανάμεσα στο συγκεντρωμένο κόσμο, στους αθλητές και στους εθελοντές, που όλοι μαζί δημιούργησαν μία εκπληκτική ατμόσφαιρα, ήταν και αρκετοί δικοί μας άνθρωποι, ΑΕΚτζήδες. Εκεί βρέθηκε και «το πειρατικό club μας» πιστό στις διαχρονικές αρχές και αξίες του, που προστάζουν ότι όπου προσφυγιά και αγώνας για το δίκιο, η καρδιά μας θα χτυπά μαζί! Γιατί η δική μας Α.Ε.Κ., η ξεριζωμένη Α.Ε.Κ. ήταν, είναι και θα είναι ΚΑΙ συμβολισμός αντίστασης κι αλληλεγγύης σε κάθε πληγωμένο άνθρωπο ή λαό. Όπως τότε στο Βελιγράδι, όπως τώρα, όπως πάντοτε!
Μαζί με την αυτονόητη παρουσία μας στο ματς υπέρ αυτού του βασανισμένου λαού αφιερώνουμε και τους παρακάτω στίχους από ένα χαρακτηριστικό παλαιστινιακό ποίημα...

«Ίσως να στερηθώ και το ψωμί μου.
Ίσως δουλέψω σκουπιδιάρης, πετροκόπος και χαμάλης.
Ίσως να σωριαστώ γυμνός και πεινασμένος εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι!
---------------------------------------------------------------------
Ίσως αρπάξεις απ' τη γη μου και την τελευταία σπιθαμή.
Ίσως ταΐσεις στις φυλακές τη νιότη μου.
Ίσως μου κλέψεις την κληρονομιά του παππού μου.
Ίσως καθίσεις πάνω απ' το χωριό μας σαν εφιάλτης τρόμου εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θα αντιστέκομαι!
----------------------------------------------------------------------
Ίσως από τις νύχτες μου να σβήσεις κάθε φως.
Ίσως να στερηθώ της μάνας το φιλί. Ίσως κι ένα παιδί να βρίσει το λαό μου, τον πατέρα μου.
Ίσως να κλέψεις μια στιγμή απροσεξίας από τον φύλακα των πόνων μου.
Ίσως πλαστογραφήσει την Ιστορία μου ένας δειλός, μυθομανής, θρησκόληπτος. Ίσως στερήσεις στα παιδιά μου καινούριο ρούχο στη γιορτή.
Ίσως με δανεισμένο πρόσωπο τους φίλους μου πλανέψεις.
Ίσως υψώσεις γύρω μου τείχη ...τείχη...τείχη ...
Ίσως τις μέρες μου καρφώσεις στο σταυρό του εξευτελισμού εχθρέ του ήλιου αλλά δεν παζαρεύω κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου θ' αντιστέκομαι!
-------------------------------------------------------------------------
Εχθρέ του ήλιου
στο λιμάνι στολίσματα, χαιρετισμοί, φωνές χαράς και αχολόι
και τα πολεμικά τραγούδια μας φλογίζουν τα λαρύγγια.
Και ένα πανί μες στον ορίζοντα που προκαλεί τον άνεμο
και τη φουρτούνα
και ξεπερνάει τον κίνδυνο
είναι του Οδυσσέα που επιστρέφει
απ' του χαμού τη θάλασσα
επιστροφή του ήλιου, του ξενιτεμένου και όρκο βάνω στα μάτια τους
δεν παζαρεύω
κι ως τον ύστατο χτύπο της καρδιάς μου
θ' αντιστέκομαι... θ' αντιστέκομαι... θ' αντιστέκομαι!»
----------------------------------------------------------------------
ΥΓ1: Η υπόθεση του Γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια αποτελεί την προμετωπίδα του αγώνα μας. Ενός ανυποχώρητου αγώνα που το club μας πλήρωσε με άδικες διώξεις αλλά που η ζωή και ο χρόνος δικαιώνει τη στάση μας. Την ερχόμενη εβδομάδα θα τοποθετηθούμε αναλυτικά επί του γηπεδικού...
ΥΓ2: Χαιρετισμούς στα αδέρφια που μάχονται για την απελευθέρωση της ΑΕΚ από το καταστροφικό 2004.
ΥΓ3: ΑΕΚ ΛΑΤΡΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ!!!

*Για την υπογραφή:
                                   “ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ”