Κυριακή 31 Μαΐου 2009

38ος ΜΗΝΑΣ ΑΠΟΧΗΣ !



« Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον,
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε,
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Στ' αυτιά μου δεν χωράνε υποσχέσεις,
το έργο το 'χω δει μη με τρελαίνετε,
το πλοίο των ονείρων μου με πάει
σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον,
το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας,
ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας

Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον,
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε,
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε

Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε...»


ΑΠΟΧΗ - Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !



ΥΓ1: Στο Χάντμπολ στις Σέρρες και δίπλα στη ΜΑΝΑ-ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε.Κ. θα βρίσκεται και αντιπροσωπεία των Πειρατών του Ονείρου. Φέρτε μας την κούπα!!!  

ΥΓ2: Είμαστε περήφανοι για τους αγώνες μας για την ΑΕΚ! Γιατί ήταν, είναι και θα είναι έντιμοι και ανιδιοτελείς. Πάντα οδηγός μας ήταν η αλήθεια και το φως κόντρα στο ψέμα και στο σκοτάδι...   

ΥΓ3: Χαιρετισμούς όχι οπουδήποτε αλλά σε εκείνα τα αδέρφια που σε δίσεκτους καιρούς ξέρουν τι θα πει αγώνας κι αλληλεγγύη!!!

ΥΓ4: Και η δεύτερη έκδοση της φοβερής μπλούζας που κυκλοφορεί από τους Πειρατές του Ονείρου (με θέμα το γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια)κοντεύει να εξαντληθεί, καθώς φίλοι ενωσίτες από όλες τις πόλεις εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους. Από ότι φαίνεται το club θα προχωρήσει και σε τρίτη έκδοση αυτής της εκπληκτικής μπλούζας που έχει κλέψει τις εντυπώσεις! Για παραγγελίες επικοινωνείτε στο τηλ. 693 6347831 (Χρήστος).:

ΥΓ5: Πότε θα κάνει ξαστεριά!!!

ΥΓ6: ΑΕΚ ΛΑΤΡΕΙΑ – ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ!      



*Για την υπογραφή:
ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ