Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

62 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΧΗΣ !




« Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε
αφού η ιστορία σας ανήκει
σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε.
…………………………………………….
Στ' αυτιά μου δεν χωράνε υποσχέσεις
το έργο το 'χω δει μη με τρελαίνετε
το πλοίο των ονείρων μου με πάει
σε κόσμους που εσείς δεν τους αντέχετε.
…………………………………………….
Μένω μονάχος στο παρόν μου
να σώσω οτιδήποτε - αν σώζεται -
κι ας έχω τις συνέπειες του νόμου
συνένοχο στο φόνο δε θα μ' έχετε.
………………………………………………
Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον
το κόλπο είναι στημένο και στα μέτρα σας
ξεγράψτε με απ' τα κατάστιχά σας
στον κόπο σας δεν μπαίνω και στα έργα σας….»
(Διονύσης Τσακνής)

ΥΓ1: ΑΠΟΧΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ μέχρι να κάνει ξαστεριά.
ΥΓ2: Δεν υποχωρούμε από τους έντιμους και δίκαιους αγώνες μας.
ΥΓ3: Η λευτεριά της ΑΕΚ δεν χαρίζεται – κερδίζεται!
ΥΓ4: Την κρίση να πληρώσουν αυτοί που τη δημιούργησαν! Από την πλευρά μας ΔΕΝ συμμετέχουμε ούτε δίνουμε τα χρήματά μας στο εγχείρημα… “supporters” που αντικειμενικά μεταφέρει τα βάρη των ευθυνών από τους πραγματικούς υπαιτίους στην πλάτη του πολύπαθου λαού της ΑΕΚ.
ΥΓ5: Συγχαρητήρια στα αδέρφια μας τους «Πειρατές του Ονείρου της Θεσσαλονίκης» που παρευρέθηκαν στις εκδηλώσεις εκεί στη φιλόξενη Αναγέννηση Σερρών και κατέθεσαν στεφάνι στο μνημείο των ξεριζωμένων Ποντίων. ΑΕΚ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ ΞΕΡΙΖΩΜΕΝΗ.
ΥΓ6: Την βαθιά μας εκτίμηση σε όσους εμπράκτως τιμούν την έννοια αλληλεγγύη.


                                                  *Για την υπογραφή :
                           “ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ”